Tirsdagstræffet

"Tirsdagstræffet" er en af de nyeste aktiviteter i foreningen, - og samtidig et af de allerbedste tiltage, der er taget siden foreningen købte ejendommen på Stockflethsvej 7 !
Initiativet hertil blev taget af vore gode medlemmer, Flemming Hjorth, Erik Grønlund, Andry jensen og Poul Erik Lægs.
Hver tirsdag kl. 10.00 mødes de medlememr, der har tid og lyst, og starter dagen med en kop kaffe og et rundstykke. Efter en halv times tid til tre kvarter rejser alle sig, og går i gang med, hvad der er forefaldende vedligeholdelsesopgaver, specielt udendørs. Mange eksempler kan nævnes: Nedtagning af det gamle flagspil, der ikke kunne mere, fundament for et nyr flagspil foran bygningen, opsætning af markiser på terrassen, opsætning af lanterne på terrassen, diverse vedligeholdelsesarbejder som maling, lugning og blomsterplantning om foråret, klargøring til kommende arrangementer - og meget, meget mere. P.t. (september 2018) er Tirsdagstræffet i gang med at udskifte hegnet ind mod noboen mog øst, til et nyt og flot hegn.
Tirsdagstræffet forstår også vigtigheden af det sociale samvær. Tre gange årligt arrangerer de en frokost, - h.h.v. en påskefrokost, en høstfrokost og en vinterfrokost. Og disse er vel at mærke for ALLE de medlemmer, der har tid og lyst til at deltage. - Ikke noget med kliker !!!

Tirsdagstræffets tovholder er Flemming Hjort, tlf./sms: 26 15 28 38 - e-mail: flemminghjorth@live.dk

Fotos fra "Tirsdagstræffet":