Kommende arrangementer

07. juni 2021:
Veterancafé Djursland, Ebeltoft afdeling, genåbner.

Alle veteraner og andre tidligere udsendte er velkomne. Marinestuen, Stockflethsvej 7, 8400 Ebeltoft, kl. 10.00-13.00

11. juni 2021:
Generalforsamling

Datoen for yderligere genåbning, bl.a. med forhøjet forsamliongsloft indendørs er fredag den 11. juni. Det fejrer vi ved at holde generalforsamling på "selve dagen". Vi plejer ganske vist ikke at holde generalforsamling på en fredag, men vi benytter lejligheden til at markere, at vi igen må mødes og kan gennemføre arrangementet på lovlig vis, sådan som vi længtes efter.
Om selve generalforsamlingen - dagsorden m.v. - se side 1 i maj-nummeret af Kabysrygtet
her.
Se årsrapport (regnskab) 2020 herunder (Klik på den lille skrift under overskriften):

15. juni 2021:
Valdemars- og Genforeningsfest

Vi fejrer Dannebrog's "fødselsdag" og 100n (+1)-året for Genforeningen med Sønderjylland i 1920. - Læs mere
her

13. august 2021:
Koncert på Torvet med Prinsens Musikkorps

I håb om, at det må lykkes at gennemføre dette gode arrangement i år. Nærmere her på hjemmesiden og i Kabysrygtet, når vi ved noget mere.
Her er et par stemningsindtryk fra tidligere års dejlige koncerter. Klik på det enkelte foto for at se det i stor størrelse:

05. september 2021:
National Flagdag for Danmarks udsendte
Nærmere følger senere. - Herunder klip fra sidste års nationale flagdag.

02.-03. oktober 2021:
Marineforeningens Landsskyttestævne i Ebeltoft

Vi håber - og krydser fingre for - at det bliver muligt at gennemføre Landsskyttestævnet i år. Afviklingen er lagt i vort regi - i anledning af, at dt i år er 100 år siden, at det første skydearrangement i Ebeltoft marineforening blev afviklet.