Kommende arrangementer

Generelt :
- hver onsdag.travaljeroniing hver onsdag, kl. 10.00 - Hvis du vil undgå at blive agterudsejlet, så mød gerne op kl. 18.45 ot hjælp til med st køre årer og redningsveste m.v. over til travaljen.
Kom og giv dig selv god og sund motion samt frisk luft.

Generelt:
Hver onsdag, kl.19.00-21.00, skydning

Alm. træningsskydning. Kom og deltag og giv dig selv en godoplevelse i hyggeligt samvær. Du er velkommen til at tage fam,ilie (også børn/børnebørn) og en god ven med. De kan også få lov at prøve at skyde under kyndig instruktion. Deltag før/efter skydningen i det huggelige samvær, - på de gode sommeraftener på terrassen og i de lidt køligere aftener indendørs i Marinestuen.

24. august 2022:
Fisketur

Den årlige, virkelig maritime begivenhed: Fisketuren, - med veteranskibetb "Skødshoved" og M/S "Hopla". Afgang fra Fiskerihavnen kl. 08.00, så hvis du ikke vil agterudsejles, så kom senest kl. 07.50. Inden afgangn er foreningen vært ved en kop kaffe og et rundstykke samt en morgenbitter, hvormed vi ønsker hinanden "Knæk og Bræk".
Nærmere følger, når vi nærmer os.
Herunder nogle stemningsindtryk fra tidligere fisketure. - Klik på det enkelte foto for at se det i stor størrelse.

12. august 2022:
Koncert på Torvet med Prinsens Musikkorps, kl. 11.00-12.00
Nærmere følger - Arrangører: Ebeltoft Handelsstandsforening, Vaabenbrødreforeningen for Ebeltoft og Omegn og Ebeltoft Marineforening.
Herunder nogle stemningsindtryk fra tidligere år. - Klik på det enkelte foto for at se det i stor størrelse.

05. september 2022:
Den Nationale Flagdag for danske udsendte i international tjeneste.
Nærmere følger. - Arrangører Vaabenbrødreforeningen for Ebeltoft og Omegn og Ebeltoft Marineforening
Herunder nogle stemningsindtryk fra tidligere år. Klik på det enkelte foto for at se det i stor størrelse

18. september 2022:
Soldaterforenings-skydning Djursland
På vores skydebaner i Marinestuen. Nærmere følger.