Kommende arrangementer

Hver onsdag, kl.19.00-21.00, skydning

Alm. træningsskydning. Kom og deltag og giv dig selv en god oplevelse i hyggeligt samvær. Du er velkommen til at tage familie (også børn/børnebørn) og en god ven med. De kan også få lov at prøve at skyde under kyndig instruktion. Deltag før/efter skydningen i det hyggelige samvær, - på de gode sommeraftener på terrassen og i de lidt køligere aftener indendørs i Marinestuen.

Medlemmer af Vaabenbrødreforeningen for Ebeltoft og Omegn og medlemmer af Danmarks Veteraner, herunder Veterancafé Djursland, er velkomne til at deltage i træningsskydninger i henhold til gældende bestemmelser.

Generelt:
Veterancafé den første mandag i hver måned, kl. 10.00-13.00 i Marinestuen.
Alle veteraner og tidligere udsendte er velkomne. Medlemsskab af Marineforeningen er ikke nogen betingelse

Første veterancafé i 2024 er mandag den 5. februar

Slupkoret holder øveaften i Marinestuen hver tirsdag kl. 19.00-21.00

Er du medlem af Ebeltoft Marineforening, og kan du lide at synge, så mød gerne op. Koret tager med glæde imod nye sangere.

Specifikke arrangementer :