Kommende arrangementer

Travaljeroninger hver onsdag aften, kl. 19.00

Fra og med onsdag den 11. juni og sæsonen ud er der travaljeroning hver onsdag aften kl. 19.00. - Vær ved Marinestuen allerede kl. 18.45, - dels så du kan hjælpe med at køre årer og redningsveste m.v. over, dels så du ikke risikerer at blive agterudsejlet. ALLE medlemmer er velkomne til at deltage. Man behøver ikke være øvet roer. Er du uøvet, lærer "de ganle" dig gerne "teknikken".

Ugentlige træningsskydninger

Fra og med onsdrne.ag den 11. juni genoptager vi de ugentlige træningsskydninger. Vi håber, at m,ange vil møde frem og både nyde og bidrage til det hyggelige samvær, - og få genopfrisket skydeflærdighedetnr

O.B.S.: Skydebanen er lukket i juli måned og første uge i august. Første træningsskydning efter sommerferien er onsdag den 12. august.

19.-20. september 2020:
Sendemandsmøde i Svendborg.

I henhold til generalforsamlingsbeslutning udpegfer bestyrelsen sendemænd

AFLYST P.G.A. CORONA

24. september 2020:
Første kammeratskabsaften i "den nye sæson".

Som altid er den første kammeratskabsaften i "sæsonen" med ægtefæller/ledsager og indledende fællesspisning. Kabyssen serverer hjemmelavet ungarsk gullaschsuppe til en pris af kun 70,-kr. pr. person.
Derefter skal vi høre det foredrag af Morten Bach om "De Danske Allierede Krigssejlere", som vi desværre måtte aflyse i marts måned p.g.a. Corona-krisen. - Læs mere om arrangementet på side 5 i Kabysrygtet, september/oktober 2020
her.
Tilmeldingsliste er fremlagt i Marinestuen.

03.-04. oktober 2020:
Landsskyttestævne i Grenaa

Hvis du vil være med til at skyde for Ebeltoft Marineforening, så skriv dig på tilmeldingslisten i marinestuen. - Nærmere følger

AFLYST P.G.A. CORONA !

05. oktober 2020:
Veterancafé i Marinestuen
Kl. 10.00-13.00 - Alle veteraner/tidligere udsendte er velkomne !

10. oktober 2020:
Fregatskydning.